Oxidizer Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 Halo, Zoe and Tracey's little angels!
Traceve Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 Hey Andy ..How is Tracey going over there?
swfc Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 Hey Andy! How's our fellow Tracey and Zoe's lil angel doing? Chrissie..I paused a Tracy ep yesterday when she was walking Arrrgh!!! I want that!! Tracey's hot walk! *droolz* Maybe I need to re-watch Laura's vid as well as Lil's vids as well as Tracey's first episode and 4210 to get back my inspiration. I haven't watched them in ages.
Oxidizer Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 Hey guys! I'm okay thanks, how 'bout you?
swfc Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 I'm ok. Just lost my alter ego so I can't bloody write! Apart from that, it's sweet. Did you have fun watching Tracey last night?
Oxidizer Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 Damn! DB has stolen your Zoe/TT muses too? First he took Rabsey's, then mine, now yours! As for Tracey, unfortunately she won't be in it until Thursday, I think. But I'm looking forward to it - it's a major walking one (town meeting)!
Traceve Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 *runs off to find DB for Chrissie* No fair! I missed most of Traceys eps and you get to watch them now
Oxidizer Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 Awww! I'll try and figure out a way to upload them, luckily I'm recording them on DVDs so...
Pierced Musie Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 You can always pick up a bargin muse at Muse World. How do you think I got mine? *Cackles*
swfc Posted September 30, 2006 Report Posted September 30, 2006 Damn! DB has stolen your Zoe/TT muses too? First he took Rabsey's, then mine, now yours! As for Tracey, unfortunately she won't be in it until Thursday, I think. But I'm looking forward to it - it's a major walking one (town meeting)! *Swears at DB!* Dang! And she runs too! *runs off to find DB for Chrissie* Aww, thanks Shannon! Awww! I'll try and figure out a way to upload them, luckily I'm recording them on DVDs so... Yay! You can always pick up a bargin muse at Muse World. How do you think I got mine? *Cackles* How much? ETA: I give up. I'm going to sleep. Maybe my Tracey and Zoe muses will come back to me when I'm sleeping. Have a good night you guys and a great weekend!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.