~Rosey~ Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 ^ Yet you dont have anything in your signiture to show you like him Quote
Traceve Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 Good point.. maybe I dont want to now that I know he comes here Quote
SfanS Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 angelgirl said: SfanS said: angelgirl said: She is dead huni I killed her last night \That means you go to jail and Kat gets Drew. Honestly. Drew killed Eve with me! Hey why is everyone on Kats side!??Why does everyone hate me?? We don't hate you. I'm only on Kat's side because I like her avatar Quote
angelgirl Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 Sure Sarah I sooo belive you...but I dont care the whole forum can urn against me but Drew is still mine Quote
Cerise Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 (edited) SfanS said: angelgirl said: SfanS said: angelgirl said: She is dead huni I killed her last night \That means you go to jail and Kat gets Drew. Honestly. Drew killed Eve with me! Hey why is everyone on Kats side!??Why does everyone hate me?? We don't hate you. I'm only on Kat's side because I like her avatar Typical! Quote Sure Sarah I sooo belive you...but I dont care the whole forum can urn against me but Drew is still mine And Luc is still mine. Settled Edited December 31, 2006 by ZoeMcCallister Quote
angelgirl Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 ^Yay..the war is now over we are cool now Quote
Cerise Posted December 31, 2006 Report Posted December 31, 2006 Well I'm not getting caught up in this Drew stuff again, cuz I'm happy now Quote
Recommended Posts